2014. március 18., kedd

Egyszerű diókrém goffrira, palacsintára

Nem recept, inkább olyan ötletadó, emlékeztető, kedvcsináló. A krém azért is nagyszerű, mert a dió gazdag telítetlen zsírsavakban, kalcium, kálium és foszfor tartalma magas, emellett A, B1, B2 vitaminok is jutnak a szervezetbe, ha fogyasztjuk. A banán szintén káliumban, kalciumban és magnéziumban gazdag növény. Így a krémmel a premenstruációs tüneteket csökkenthetjük, hangulatjavító lehet, oldhatja a stresszt, és enyhítheti a depressziós tüneteket is.

 Általában mindig ugyanúgy esszük a gofrit. (Jó kis recept ötlet pl. itt.) Ha van időnk, akkor megpakolva olajos maggal, reszelt almával, kivivel és banánnal - nem szoktuk unni -, ha nincs, megy rá egy kis lekvár, a gyümölcsöket meg elrágcsáljuk mellé egészben. Legutóbb változatosságra vágytam, de kevés időm volt. Így fogtam egy darab banánt, villával összetörtem. Szórtam rá egy kis vaníliát őrlővel, hozzáadtam egy marék darált diót, és már mehetett is öntetnek a rácsokra. Ha krémesebbre szeretné az ember, keverhetünk bele egy kis Vegimilket, vagy egyéb fajta tejport, de anélkül is tökéletes.



Nincsenek megjegyzések: