2014. január 1., szerda

Boldog új esztendőt!

Megint elszaladt egy esztendő.  Mint a pillanat, és sajnos sokan mondhatjuk, hogy szinte észre sem vettük, hogyan és már megint karácsony van, azután pedig szilveszter, és újra kezdődik a taposómalom. Az ember pedig várja, illetve megfogadja, hogy jövőre másképpen lesz, nem úgy csinálom, mint előző évben, nem úgy, mint mások, nem lesz ez a rohanás...
A mai reggeli dicséret egyik sora visszhangzik a fülemben, illetve ebből kifolyólag egy régebbi prédikáció szavai. Ezek a sorok, ahányszor olvasom, mindig "ütnek", nagyon nekem szólnak. "Csendesedjetek és ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten!" Zsolt 46:11a
Csendesedjetek el. Szinte minden emberre ráférne a környékemen, még akkor is, ha úgy érzi, semmi köze Istenhez, vagy akár nem hisz benne. Ez utóbbi inkább csak neki rossz, mert egy hívőnek szól a Máté 11:28 "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és megterheltettetek, és én nyugalmat adok néktek." Ő, ha végképp kimerül, csak  összeszedi magát, és imában az Istenhez fordul, feltöltekezik, mint a Destiny a napban. ;) Az Élet Forrása képes a szomjazó lelkét megelégíteni, az életünket alakítani, jó irányba terelgetni. Csak kérni kell, és azután hagyni, hogy cselekedjen...

2 megjegyzés:

Éva írta...

Szép gondolat amit leírtál! Köszönöm és Boldog Új Évet kívánok Neked is és szeretett családodnak!

Bridge írta...

Kedves Éva!
Én is köszönöm a kedves szavaidat, nektek is boldog új esztendőt kívánok.