2012. június 5., kedd

A pofonegyszerű padlizsánkrém

Múlt héten vasárnap dolgoznom kellett, és csak kevés időm volt főzőcskézni. Beraktam egy adag krumplit jénai tálban a sütőbe, aztán gondoltam egyet, és a hűtőben árválkodó padlizsánt bedobtam mellé a rácsra. Amikor kisült, nem sokat kellett vele foglalkozni, csak egy jó fél órát állni hagytam fogyasztás előtt, hogy az ízek összeérjenek.

Hozzávalók:
1 nagy padlizsán
2 szál újhagyma
2 ek olivaolaj
1 csipet só


A padlizsánt megsütjük, ha lehet hagyjuk kicsit pirulni is. Amikor kisül, meghámozzuk, villával összenyomkodjuk, sózzuk. 2 ek olivaolajat öntünk rá.
Két kis újhagymát vékony karikákra vágunk, a fenti péphez keverünk.

Finom volt a sült burgonyával, de rizshez, vagy egy szelet kenyérhez is el tudom képzelni. A férjem, mikor elfogyott a szósz a halhoz, ezzel ette. Látványnak nem gyönyörű, de ízletes.

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Valóban nem túl fotogén étel, de irtó finom:) Szeretem én is sok fokhagymával és pici tejföllel elkeverve, zöldség mártogatósnak is jó.

Bridge írta...

A Férj erősen fokhagymaellenes, kivéve ha a paprikás csirkében van. :) Egyébként igazad van, azzal is finom.