2010. április 21., szerda

Fasírt egybesütve

Süssünk tojást a zöldbab mellé, mint a múltkor? Kérdeztem magamban. Még van a Mama féle ibolyán nevelkedett tyúktojásból, gondoltam. :)  Történt ugyanis, hogy az udvarán vagy 4 méter hosszan elszaporodott az ibolya, a tyúkjai pedig, gondolván szabad préda, a gyönyörű nagy fejű lila virágokat nagyszerű étrendiegészítővé avanzsálták. :)
De aztán elvetettem.
Inkább fasírt készült, hasonló, mint a múltkori zelleres, de most kimaradt a zöldségféle.


Hozzávalók:
250 g tk. kenyérmorzsa
2 db Mandy pástétom
2 fej hagyma felaprítva
2 ek lenmag
5 gerezd fokhagyma összenyomva
1 ek pirospaprika
2 kk őrölt kömény
olaj a tepsit kikenni


Az összes hozzávalót összekészítettem egy nagy tálba, és kevés vízzel összegyúrtam fasírt állagúra.
Egy kis tepsi alját kikentem olivaolajjal, majd belekanalaztam a fasírtot, szépen eligazgattam, és 1 óra alatt 200 C-on megsütöttem.
Amennyiben valaki jobb szereti a fűszereseb ízeket, majorannával intenzívebbé teheti.

Ha nincs kéznél Mandy, szójalisztet keverj hozzá, és több fűszernövényt használj. 1-2 gerezddel több fokhagymát, bazsalikomot, majorannát. Vagy készíthetsz pástétomot is pl. a linkelt recept szerint.

Nincsenek megjegyzések: