2010. február 21., vasárnap



Nos igen. Volt ezen a télen is mindenféle. Először is sok hó, amit imádok, bár sokan utálkoznak miatta. Én ilyenkor utálkozom, mikor olvad. :( Sajnos az embermagasságú kupacok is eltűntek a munkahelyemről, itthon a nagy árok tele van vízzel, a 3-asra vezető utat lezárták, különben elvitte volna az egyik falusi házát a víz. Pedig gyönyörű volt. Igen, és fokcsikorgató is. Hajnalban a buszt várva az út szélén álldogálni -15 fokban, mégsem bántam, mert bámultam csak a csillámló pelyheket a derengő fényben. Persze nem vártam 15 percnél többet semmiféle járműre, mint néhány éve rendszeresen.
Hm, szánkóztunk 2x is. 5 szánkót az autó után kötve. Második alkalommal hazafelé a Volvo is az úttisztító MTZ hathatós segítségével... Míg a csapat ezzel birkózott, hazaballagtam, és megmelegítettem az ebédet. A vasszöget is megették volna... :)
És igen, voltak Katusék is! Már így megy a vízivás egyedül!

A kaotikus elrendezés elsősorban nem az igénytelenségemnek köszönhető. Egyszerűen nem bírtam rávenni őket...

Nincsenek megjegyzések: