2009. augusztus 10., hétfő

Szombat este

Szombat esténként mindig próbálunk a zenekarral. Most szünet volt, így szabadabban töltöttük naplementéig az időt. Persze azért fura, mert több, mint tíz éve van együtt a csapat, ennek ellenére szinte minden héten találkozunk. Pedig Bózsva és Budapest közötti vonalon helyezkedünk el, Mátraháza, Nagyút és Miskolc-Szirma megszakítással. Hogy miért jó ez mégis? A zene (na nem a Manson féle) áldás. Jót tesz a lelkünknek, és olyan lehetőségeket nyitott meg előttünk, amiről csak álmodoznék.
Persze olykor az is jó, ha kimarad egy alkalom. (Másnap a koncerten a fele csapat úgyis találkozott. ) Most helyette estefelé kitekertünk a patakhoz, ahol megdöbbenve kérdeztem Apát, hová lett a híd korlátja.
- Ellopták. - hangzott a nem túl boldogító válasz.

Egyébiránt kellemes este volt. Újra felfedeztem a karob fákat. Egészen sok van az út mellett.
És ebből lesz a por?! Gyorsan meg is kóstoltam a magját, bár még zöld volt. Mit ne mondjak, nyersen jobb. :) És nagyon szépek is.
Ősszel biztosan kijövök, és szedek belőle. Bár információm nincs róla, de majd utánanézek a neten.

Két napraforgó tábla is virágzott még, pedig szinte mindenütt leégett már. 3 hete, mikor repültünk, azt gondoltam, majd milyen szép lesz felülről... de nyoma sem volt.

Szedtem egy csokorral azokból, amelyek már biztosan nem hoznak magot. Emlékezetembe hozott néhány dolgot a koncert előtti nap. Egyszer volt barátom anyukájának ástunk ki cserépbe pár kis napraforgót, nagyon szereti, és felvittük Pestre.
De sok eszem volt. Hiszen a cserépben is kb. annyi idei bírhatta, mintha levágom, ráadásul egy bérházban nincs kert, ahová kidobja a földet, a fél kuka tele lesz. Csitri voltam és fogalmam nem volt a panelházi életről.

A Bundás (kaukázusi juhász és jugoszláviai farkasölő keveréke) élvezte az egészet legjobban. Ha visszafelé nincs Apa biciklijéhez kötve, biztos megkerget egy őzet. Így is, mikor hátranéztem, azt hittem, Apa repülni fog... :) Iszonyatos enegiái vannak.
Most bezzeg bánatosan várta a vacsorát. Remélte a szagok alapján, hogy nem lecsót kap. Mert azt készítettünk este Anyával.
Kedvenc kaja. Nyersen, főve, tojással, tojás nélkül, franciásan... mindegy. Most 1/2 kg hagyma, 2 kg paprika és 3 kg paradicsom végezte felszeletelve a fazékban. :)

Nincsenek megjegyzések: