2009. május 14., csütörtök

Kenyérsütő

Vagy tíz éve már, hogy magunk sütjük a kenyeret otthon. Ahogy visszaemlékszem, az első Severin 43.000.- Ft. volt, de hosszú évekig szolgálta a családot.
A második gép is Severin volt, kb. fele áráért, de már szegény az is igencsak haldoklott. Valójában nem a géppel, hanem az üst részével volt gond. Viszont azt kicserélni tizenezer Ft. lett volna.
Hosszú ideje érlelődött a gondolat, venni kéne újat... aztán pénteken eltört a kanál. Ott álltam, és néztem... :)
Anya fél óra múlva érkezett meg, Veszprémben volt.
- Gyere nézd meg mit hoztam... - mondta, mikor beesett az ajtón, a kezében tartva egy nagy dobozt. Kirobbant belőlem a nevetés, és már mondtam is, hogy ideje volt bevásárolni, mert vasárnap reggel dagaszthatták volna kézzel a tésztát...

A gép egyébként az egyik olcsóbb széria, de nagyon szép kenyereket süt. Igazán elégedett vagyok vele. Hévégén úgyis jön a zenekar, majd ők mondanak igazi véleményt :)


A képen Tarda fajtájú tulipánok napoztak, örülök, hogy Szazalanak tetszett. :)

Nincsenek megjegyzések: